2mei point lobos - Reisverslag uit Monterey, Verenigde Staten van barsyl h - WaarBenJij.nu 2mei point lobos - Reisverslag uit Monterey, Verenigde Staten van barsyl h - WaarBenJij.nu

2mei point lobos

Door: syl

Blijf op de hoogte en volg barsyl

03 Mei 2010 | Verenigde Staten, Monterey

2 mei zijn we naar point lobos gegaan ,een national state park waar je zeehonden, zeeleeuwen, zeeotters (en hun baby´s)kan spotten.Ook zagen we een hert, die stond ineens naast ons, we liepen net over een smal wandelpadje, en het andere hertje bleek links van ons te staan. Dat wisten we eerst niet, en vonden het al apart dat hij ons nog meer naderde, maar hij wilde het wandelpaadje oversteken naar de andere, en was eigenlijk in paniek. Toen we het door hadden gaven we hem meteen de ruimte om over te kunnen gaan. Ook waren er weer eekhoorns. Je mag daar maar op een enkele plaats picknikken en de dieren niet voeren. Mooie uitzichten over de verschillende inhammen ,en baaitjes , met super blauw helder water , en golven die tegen de kust splashen. We hebben er 4,5 uur gewandeld, en de kinderen niet over moeie benen gehoord. Het weer was schitterend, maar toch onze fleece mee of aan omdat bij sommige
stukken het even fris kon zijn,langs de kust. Lekker eten gehaald bij de safe way en in ons hotel opgegeten. Geen rustige dag , maar we hebben hier zo genoten, echt een aanrader.Zoveel dieren in het wild bij elkaar, super.

• 04 Mei 2010 - 06:46

Kees En Loes:

Hallo,
    Wat een avonturen, leuk hoor dat jullie zoveel dieren zien. Knap van de kinderen dat lopen.
    Wij vertrekken zondag voor een weekje naar Zuid-Engeland met de camper(onze VW) Veel plezier nog. Liefs Loes

• 04 Mei 2010 - 19:58

Ferry Van Stralen:

Barry ziet er allemaal mooi uit , mis nog wat reptielenplaatjes (LOL)

Allemaal nog veel plezier.