San diego zoo 12 mei - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van barsyl h - WaarBenJij.nu San diego zoo 12 mei - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van barsyl h - WaarBenJij.nu

San diego zoo 12 mei

Door: syl

Blijf op de hoogte en volg barsyl

12 Mei 2010 | Verenigde Staten, San Diego

Vandaag zijn we naar san diego zoo geweest, kaartjes ´s morgens alvast via internet besteld ,dat scheelde 16 dollar, en we konden ze met onze visa daar zo uit de automaat halen met een code die we hadden gekregen. Erg handig, ook al was het nu niet druk bij de kassa´s.
We wilden in ieder geval de panda beer de koala en de mountain lion zien, voor de laatste werden we regelmattig gewaarschuwd, dat we hem evt konden tegen komen tijdens meerdere wandelingen die we gemaakt hadden. Gelukkig is dat niet gebeurd.
We hebben daar ook een bus tour (die veel tijd in beslag nam ) en 2 keer de sky ride(kabelbaan) genomen. Er was een zeeleeuwen show(ook met vogels).
Het was eeen leuke dag mooi weer, bij de zeeleeuwen show zelfs insmeren geblazen, voor het verbranden, reptielen gekeken, maar we miste onze San Francisco gater snake ertussen, die we live waren tegen gekomen bij een wandeling langs de highway 1 naar de zee olifanten. Verder liep je lekker in het groen met een briesje wind. Heerlijk. ´s avonds direct na de dierentuin naar Old town gereden, waar we lekker Mexicaans gegeten hebben, en waar af en toe live muziek van een paar "mariachi`s" (ik hoop dat ik het goed schrijf)zonder hun mooie hoeden helaas.
Morgen weer betijds op want het ontbijt is maar tot 9.30, wordt goed aangevuld, we begrijpen zoals we wel vaker in Amerika bij hotels hebben gehad niks van de overnachtingsprijs die wij betaald hebben , want op de kamer zelf staat hij voor 399 dollar per nacht, en wij betaalde voor deze kamer 34 euro per nacht met zijn viertjes incl. ontbijt, en zoals de ref. zeiden klopte het ,het is gewoon goed,alles schoon , zeer grote kamer, aan het voeteneind kan zo nog een twee persoonsbed staan, zwembad buiten. Wat wil je nog meer, oh ja, ze hebben zelfs certificaten staan met winnaar hospitaliti of the year.

gr barsylthomi

• 13 Mei 2010 - 14:12

Tante Riny:

Wat een leuke foto en wat
    een uitgebreide verslagen.

• 13 Mei 2010 - 19:56

Marco:

Zo te lezen gaat het allemaal voorspoedig gelukkig. Geen last van alarm geluiden in de auto? Als ik het goed begrijp zitten jullie nu ergens in Los Angeles. Zou Thomas daar ook de mooie dieren snel zien? Tucan's! ;-). Ook top is het Los Angeles Stadium.
    Veel plezier verder! Denk goed om de kinderen.

Gr Marco