14 mei los angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van barsyl h - WaarBenJij.nu 14 mei los angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van barsyl h - WaarBenJij.nu

14 mei los angeles

Door: syl

Blijf op de hoogte en volg barsyl

14 Mei 2010 | Verenigde Staten, Los Angeles

Vandaag van San Diego naar Los angeles vertrokken. Via griffith park ,observatory zijn we met een omweg naar ons hotel gegaan. Thomas mocht de koepel van de sterrewacht in werking stellen, en de stand veranderen, dat vond hij het leukste van de dag. Verder via Sunset blvd naar Beverly hills gereden, auto´s gekeken op rodeo drive. Toen via Santa monica naar het hotel(marina del rey intenational), op onze voucher stond inchecken 18.00, maar in onze hotelkamer zagen wij om 16.45 staan dat dit al om 15.00 kon.
Niet dat we sneller gekund hadden, we deden er 3 uur over om naar Griffith park te gaan vanuit la Mesa San diego, maar vanaf daar naar ons hotel incl, rondrijden deden we er nog eens 3 uur over voor we er waren, veel stoplichten. Op de heenweg konden we nog een groot gedeelte de carpoolstrook gebruiken, maar deze ging niet de hele interstate 5 af. Vlak voor Griffith park nog mazzel gehad, er viel nl. een spiegel van een vrachtwagen naar beneden op het asvalt , en sprong in stukken vlak voor onze auto, geen schade ,en gelukkig schrok bar niet erg.
Na aankomst bij het hotel, probeerde we ons in te checken voor de vlucht, lukte eerst niet , later na het eten wel.
We hebben gegeten op 3rd street in Santa monica, waar het erg gezellig was met straat artiesten, net als zo´n 15 jaar geleden, verlichte boompje, leuke sfeer, ook wel zwervers, maar die heb je hier wel overal(bijna 4 miljoen inwoners telt L.A.), we hebben onze pizza van Thomas dan ook in een box meegenomen(dogibag zeggen ze hier al lang niet meer, ze weten toch dat het niet voor de hond is)en daar en oude zwever in roelstoel met zijn hondje blij gemaakt, de kinderen hadden daardoor een heel fijn gevoel, dat ze iets goeds hadden gedaan, ze bleven er over napraten.Beter eten geven als geld.
Morgen om 17.35 vertrekken we uit L.a.naar Londen Heathrow, dan snel overstappen voor het laatste stukje vliegen, en komen dan 15.30/16.30 aan ik weet het ff niet meer precies.
Zal flink omschakelen zijn, dit is toch 3 uur meer als Florida in tijdverschil. We zitten hier vlak bij het vliegveld.
Gr barsylthomi