We zijn er - Reisverslag uit Cape Coral, Verenigde Staten van barsyl h - WaarBenJij.nu We zijn er - Reisverslag uit Cape Coral, Verenigde Staten van barsyl h - WaarBenJij.nu

We zijn er

Door: syl

Blijf op de hoogte en volg barsyl

23 April 2011 | Verenigde Staten, Cape Coral

Hallo,
Gisteren om 17.00 plaatselijke tijd zijn we geland op Tampa, dit keer hadden we op Gatwick Londen een tussenstop. We hadden iets minder dan 2 uur om over te stappen, dat was erg relaxed. De vorige keren hadden we minder dan een uur, en dat is haasten. Maar hoe vaker je reist hoe meer je je erop kan instellen,en wisten nu lekker de weg.
Geen riemen om, makkelijke schoenen, die nu niet uithoefden bij de security check!!!!
Na geland te zijn op Tampa, door de douane heen, koffers hadden we al rond zien gaan, dus alles aanwezig. Aangegeven dat we eten bij ons hadden, zodat je geen boete hoeft te betalen als het niet goed is, maar we weten nu dat we meer mogen meenemen dan dat we een paar jaar geleden nog dachten(zolang het maar geen vlees, verse planten,en vers fruit is).Binnen no time worden de koffers gescand, daarvoor wat vragen gesteld, en we kunnen de auto op gaan halen. We zien hem al staan, een mooie witte Dodge Mini Van (7-persoons).Oma´s navigatie instellen en rijden maar.(±2 uur rijden), en we komen om 20.45 aan in ons huis.Code intoesten en de sleutel eruit halen, het is een prachtig huis, zoals we al op de foto´s gezien hadden .Er liggen bagels en jus ´d orange klaar in de koelkast(ook koffie.Voor ons ontbijt de volgende ochtend)Er hangt een bordje met welkom fam. Heijmans.
Vier slaapkamers, waarvan een kinderkamer, 2 badkamers, via een kun je doorlopen naar het zwembad in onze tuin.
Er is zelfs een laptop(internet!),met printer, een home cinema set, en een flatscreen op twee slaapkamers,en natuurlijk ook in de huis kamer. We zijn zoals gewoonlijk om 5.00 's-ochtends plaatselijk tijd wakker (in nl 11.00.)
Het is nu ook 6 uur in de ochtend als ik dit typ!
We gaan zo ff boodschappen doen, hebben een superstore Walmart in de buurt.
groetjes van ons allen en we mailen weer snel
groetjes barsylthomi

• 23 April 2011 - 10:40

Marius:

Hey goed te horen dat jullie veilig over zijn gekomen!

Enjoy!

Grtz., Marius

p.s.: we zijn geindexeerd ! Je hebt die vakantie er zo uit ! ;-)