Zee arend nest 30april 2011 - Reisverslag uit Cape Coral, Verenigde Staten van barsyl h - WaarBenJij.nu Zee arend nest 30april 2011 - Reisverslag uit Cape Coral, Verenigde Staten van barsyl h - WaarBenJij.nu

Zee arend nest 30april 2011

Door: syl

Blijf op de hoogte en volg barsyl

01 Mei 2011 | Verenigde Staten, Cape Coral

Hallo,

Eergisteren hoorde we dat er een zee arend nest op 500m van onze villa is.
Nou en dat was gaaf , de eerste keer dat we gingen kijken waren alleen de enorm grote jongen bij het nest, maar gisteren keken we opnieuw en kwamen pa en ma net aanvliegen. Zo mooi.
Je mag alleen rondom de boom niet parkeren, het gebied om de boom is beschermd, er staan allemaal borden omheen.Zodat het gezin rustig hun jongen groot kunnen brengen.
We hebben mooie foto´s gemaakt. Daarna naar het Myakka state park gereden , wat alligators gezien, een rood geschouderde havik, en nog wat vogels die we eerder gezien hadden.
Maar het park bij ons in de buurt vonden we mooier, en konden alles van dichtbij aanschouwen(six miles slough preserve)Vandaag vertrekken we uit onze villa, en gaan naar Napels. We hebben van de week al bij miramar outlet flink geshopt , maar de koffers zijn nog niet op zijn max. dus dat is mooi.Overmorgen stappen we op de boot en gaan heerlijk cruisen, eerst naar Key west, dan naar cozumel.4 nachten zijn we op de boot, dan nog 1 dag nacht florida city(Miami).Zaterdag de 6de vliegen we terug,en komen 7 mei weer thuis.Ik weet niet of we nog internet zullen hebben , dus dit is waarschijnlijk de laatste mail.

We hebben ´s avonds af en toe een goed bui met onweer gehad, maar gelukkig geen last van gehad het waait hier zo weer over.Ik denk dat het met de orkanen in het noorden van Amerika te maken heeft, de andere jaren geen regen gehad in deze tijd, en het blijft warm 93gr fahrenheit
Groetjes vanuit Cape coral florida
bar syl tho mi