Aangekomen in Florida - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van barsyl h - WaarBenJij.nu Aangekomen in Florida - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van barsyl h - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Florida

Door: syl

Blijf op de hoogte en volg barsyl

28 April 2012 | Verenigde Staten, Orlando

Halllo,

We zijn gisteren aangekomen in Florida.
We hadden een tussenstop in Londen, waar we ook hoorde dag het vliegtuig half leeg was, en wel een Jumbo.
Dus we hadden alle 4 een eigen rij stoelen om op te liggen, niet vervelend als je 9 uur moet vliegen.We werden goed verzorgd.
Om 17.00 locale tijd zijn we geland, hebben onze koffers op gehaald, door de extra check omdat we aangegeven hadden dat we voedsel bij ons hadden.
Dat hadden we de vorige keer ook, koffers even door de rontgen en klaar, we werden hartelijk bedankt.
Vroeger dachten we nl dat je niks mee mocht nemen, maar dat is niet zo.
Dus ons o.a.hollandse potje pindakaas is mee, zolang je maar geen vlees en planten en zaden meeneemt.
En mocht je dan toch iets bij je hebben wat niet mag kun je het alsnog achterlaten zonder boete, want je hebt het netjes aangegeven.(handig dat programma boarder security,daar leer je wel wat van).
Onze auto werd zo een als de vorige keer een minivan terwijl we kleiner nu geboekt hadden nl een midsize suv.
Dus we zitten lekker ruim, en de koffers gaan er met gemak in.
Toen zijn we naar onze villa gereden, sluitel hangt in een kluisje bij de deur, en alles was prima, kids hebben allebei een eigen 2 pers. bed.We zijn wat gaan eten bij de subway, even wat boodschapjes gedaan. En toen lekker naar ons huisje, waar de kids nog in de gameroom in de garage gingen airhockeyen, er staat ook een pooltafel en een dart board, dus ze zullen zich niet vervelen.
We hebben nu heerlijk geslapen , om 5.00 locale tijd waren wij wakker, behalve michelle die nu om 6.15 nog ligt te slapen. Oh daar komt er een uit bed.Zo dus zij heeft het goed volgehouden, dat maakt het omschakkelen makkelijker. Nou nu liggen er al drie in het zwembad als ik dit schrijf, denk dat ik nu maar ga stoppen en ook even ga zwemmen, en daarna ontbijten. Vandaag een rustig dagje denk ik tot het vervolg verslag. groetjes van ons xxx

• 28 April 2012 - 14:59

Barsyl H:

Het weer wat erbij staat is volgens mij gewoon nederland, want hier is het zeker 31 graden en zonnig.Voor dieren te spotten hoeven we niet eens ons zwembad uit, twwe kraanvogels, eekhoorn, alligator in de vijver , schilpad, gieren, white tailed .....weet even niet meer hoe het vogeltje heet, en nog veel meer vogels, paarse reiger, de gewone reiger. Alleen denk ik dat de kraanvogels gevoerd worden toen ik buiten onze"kooi" ging kwamen ze wel heel dicht naar met toe, dus mooi foto´s kunnen nemen. Laat papa nou dit alles gemist hebben hij ging even lekker in de walmart struinen.