zondag 29 april - Reisverslag uit Florida, Verenigde Staten van barsyl h - WaarBenJij.nu zondag 29 april - Reisverslag uit Florida, Verenigde Staten van barsyl h - WaarBenJij.nu

zondag 29 april

Door: syl

Blijf op de hoogte en volg barsyl

29 April 2012 | Verenigde Staten, Florida

Vanochtend zijn we naar een waterbron gereden ,waar ook een boarwalk zou zijn(orange city), maar deze was erg klein. Wel nog een korte andere wandeling gemaakt, en gekeken naar de mensen die bij de bron(spring) aan het snorkelen en duiken waren.
De manatees waren er in deze tijd niet meer,die komen meer het binnenland in als het koud is, en gaan nu dus weer terug richting de zee.
We zijn nog verder gereden , en kwamen onderweg nog een bord tegen met national park erop, hier was het mooi en leuk om te wandelen, wel erg warm zeker 31 graden. Veel gezien, wasbeertje waterslang, verschillende vogels, alligators, kapotte eieren van de alligator schilpad, brullende kikkers ,we dachten eerst dat het alligators waren.Sprinkhanen in verschillende kleuren.
En een paar aardige Amerikanen die een praatje maakten ,en toch altijd denken dat wij duitsers zijn met ons accent. We moesten nog 100 km terug rijden en reden een andere a
mooie weg terug, langs grote meren, en door een heuvelachtig gebied.Nooit geweten dat Florida zulke hoge heuvels had.Eenmaal terug bij ons huis in de buurt zijn we bij applebees wezen eten, en daar kom je dan weer hollanders tegen die bij ons in het bijna lege vliegtuig zaten.
Daarna zijn de kids en Barry nog even wezen zwemmen, mintijs eten en naar bed. Morgen misschien naar hollywood studios.

groetjes Sylvia en de rest