4 mei laatste dagje in de omgeving Clermont - Reisverslag uit Florida, Verenigde Staten van barsyl h - WaarBenJij.nu 4 mei laatste dagje in de omgeving Clermont - Reisverslag uit Florida, Verenigde Staten van barsyl h - WaarBenJij.nu

4 mei laatste dagje in de omgeving Clermont

Door: syl

Blijf op de hoogte en volg barsyl

04 Mei 2012 | Verenigde Staten, Florida

Vandaag laatste dag, dus nog even lekker zwemmen en straks richting Clermont, kijken of we nog kunnen wandelen en even langs Micheals een grote hobby winkel met o.a ook taartspullen.
Net nog even mijn mannetje kort geknipt, het lagere beviel toch niet.
In de omgeving van Clermont is het een stuk heuveliger, ook erg mooi.De bomen zitten hier vol met het spul wat ik bij de intratuin koop als decoratie om een plant of in een pot met mijn kerstballen,.Het maakt het een beetje spookachtig.Zie foto.
Morgen stappen we dan op de boot, zaterdag om 16.00vertrek vanaf Cape canaveral, zondag aankomst bahamas(halve dag) maandag op zee, dinsdag st Thomas, woensdag st Maarten donderdag en vrijdag op zee, en zaterdag om 8.00 weer in de haven van cape canaverahttp://kroooz-cams.com/carnival/dream/dream1.phpl.

hier kun je live carnival webcams volgenn, wij varen op de Carnival dream. Vanaf morgen zitten wij dus even niet meer op het internet. groetjes barsylthomi, we hopen op mooi weer, op st maarten is er kleine kans op regen zoals het nu voorspeld is, maar wie weet valt het ´s nachts. De temperaturen zijn in ieder geval rond de 29 graden.

• 05 Mei 2012 - 10:16

Kees En Loes:

Behouden vaart stuur maar een beetje mooi weer hier naar toe

• 07 Juli 2012 - 19:15

HI: