13 mei moederdag - Reisverslag uit Florida, Verenigde Staten van barsyl h - WaarBenJij.nu 13 mei moederdag - Reisverslag uit Florida, Verenigde Staten van barsyl h - WaarBenJij.nu

13 mei moederdag

Door: syl

Blijf op de hoogte en volg barsyl

13 Mei 2012 | Verenigde Staten, Florida

Vanochtend toen ik wakker werd gemaakt hadden de kids handoeken gevouwen in de vorm van een olifant en een rog, zoals ze iedere dag op de boot voor het slapen gaan er eentje van op hun bed hadden, met het welbekende chocolaatje erbij.
Voor mij zat er een cadeautje in oorbelletjes van Michelle en Thomas.
Daarna lekker wezen ontbijten en de yaccuzi in. Smiddags zijn we lekker naar de walmart gegaan, en hebben nog lekker het een en het ander ingeslagen.Bar is nu lekker met thomas aan het tafeltennissen, Michelle en ik doen het lekker rustig aan bij het huis.
We itten nu op een resort entacantada, luxe met gate bewaking.
Het huis is mooi en modern alles erop en eraan, keuken wasmachine, en yaccuzi in de tuin. maar voor de kids vond ik de poolhome die we de eerste week hier hadden leuker voor hun. Zwembad in je tuin , ipv een stuk verderop, een game room in de garage waar je onbeperkt kon gamen, hier moet je naar de receptie en moet voor alles betalen behalve de tafeltennis.En het verblijf is een stuk duurder per nacht, omdat we hier maar 3 nachten blijven moet je nog 90 dollar schoonmaakkosten betalen. Dus mochten we hier ooit we terug komen dan huren we gewoon weer een huis van een eigenaar, dat bevalt prima, en is niet duur.
Gisteravond was ik nog even in de stress omdat d kluis niet meer open ging, en daar lagen al onze herinneringen van de vakantie in.Foto film. Gelukkig opende hij uiteindelijk vanzelf.Vanochtend pakte de vaatwasser geen water, dus gelukig rook bar een rare lucht.Dat is nu verholpen.Maar voor hetzelfde geld hadden we hem aangezet, en waren we weggegaan.

gr syl xxx