27-4 Anacortes - Port Angeles - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van barsyl h - WaarBenJij.nu 27-4 Anacortes - Port Angeles - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van barsyl h - WaarBenJij.nu

27-4 Anacortes - Port Angeles

Blijf op de hoogte en volg barsyl

30 April 2014 | Verenigde Staten, Seattle

Het weer ziet er goed uit, en voor we naar Port Angeles gaan maken we nog een wandeling in Washington park. Het is daar erg mooi, mooie vergezichten over zee. De luchten in de verte met regen zijn ook mooi.
Opeens hoor ik een dolfijn geluidje , en na even over het water turen zien we de harbor porpoise ( een klein soort dolfijntje), later een bald eagle en zelfs een flink grote uil. Volgens mij hebben we hier 2 uur gewandeld, moeten nog 1 uur rijden naar de Ferry . 8.30 waren we vertrokken.
Onderweg komen we bij mooie brug desp..... ( even opzoeken hoe het heette) daar zien we mooi turquiose blauw water, kolibrie 's. Rijden verder door een stukje Nederland, met molens en een straat met de naam Zylstra.
Het is 30 min om over te varen, we moeten 30 minuten wachten maar kunnen in ieder geval mee. We hadden niks gereserveerd, gelukkig maar want dan zit je op je klokje te kijken. Onder weg hiernaar toe hadden we een beetje regen, maar nu schijnt de zo'n, en maken een mooie oversteek. Port towsend ziet er leuk uit vanaf het water, oude pakhuizen. Voor we nog een wandeling gaan maken duiken we een wal Mart in. En als we weer buiten komen zijn de straten nat. We gaan wandelen bij Dungeness state park. We betalen met het gezin 3 dollar entree, bekijken bij de vrijwilligers van het park wat botten e.d. Van walvissen enz. En de vogelplaatjes. Er vallen een paar spetters maar gaan toch lopen. Eenmaal door het bos heen komen we bij het strand waar we de vuurtoren heel mooi zien met de regenboog erboven. De zon schijnt weer, en bar zIet nog een zeehond, op de terugweg stapt Tho bijna op een salamander, mooie oranje buik maar verder bruin zodat je hem op de ondergrond bijna niet ziet.
We rijden verder naar ons hotel Olympic lodge hier slapen we 2 nachten). De kids willen een Subway, en wij hebben genoeg aan de soep die we bij het hotel krijgen. ' s avond nog langs de baai gereden waar we nog zeehonden zien. Daarna gaan we nog even de hot tub in en zwemmen.kids mogen tot 21.00 zwemmen.
Ik schrijf de verslagen nu pas ( 30 april in de morgen) nog niet echt tijd voor gemaakt. En met fb kunnen de meeste onze foto,s al zien.