26-7 Op naar de cruise boot Carnival Legend - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van barsyl h - WaarBenJij.nu 26-7 Op naar de cruise boot Carnival Legend - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van barsyl h - WaarBenJij.nu

26-7 Op naar de cruise boot Carnival Legend

Blijf op de hoogte en volg barsyl

01 September 2016 | Verenigde Staten, Seattle

sMorgens lekker ontbijten in het hotel ,alle spullen weer netjes in de koffers en dat waren er nog steeds 4 . Had voor de zekerheid een hele grote met daarin een kleine roltas meegenomen. Onderweg ook handig een extra tas , maar handig als het er weer4 zijn zelfs voor de terugvlucht is het gewicht nog goed.
Maar eerst nog lekker cruisen naar Alaska, gelukkig goed nieuws uit Nederland was een spannend nachtje en konden dus verder gaan genieten nu.
Koffers bij de boot eerst gedropt, daar werden ze vanuit de auto zo op de kar gezet en voor ons ingecheckt hoefden niks te doen verder en konden onze huurauto weg gaan brengen. Het was nog voor 12.00 volgens mij en zagen al mensen ook aan boord gaan. Nou auto geparkeerd zoals afgesproken, buiten stond een taxi dus we waren meteen alweer onderweg naar de cruise terminal voor nog geen 15 dollar.Met 4 personen en handbagage.Ook daar ging het snel doorde controles heen geen water mocht er mee aan boord alleen lege flesjes. Onze vorige cruise vanuit Florida mocht dat nog wel, want daar kwamen scholieren aan boord die een hele tray meenamen. Maar uit veilig heid niet meer. We kregen onze kamer pasje en tevens voor als je frisdrank enzo wil kopen aan boord. Je visa kun je opbergen. Thee koffie en water zijn gratis de hele dag. En s morgens ook gratis chocolademelk melk en jus d orange. We gaan aan boord kunnen al aan de lunch beginnen koffers komen later bij de kamer. En daar ontmoet ik meteen een Nederlandse vrouw die in San Diego woont getrouwd met een amerikaan. Verder geen nederlanders als toerist aan boord, wel de hotelmanager is een Nederlander en bij de Gym werkt een Nederlandse jongen die na 3 mnd werkzaam daar al naar nederlandse woorden moet zoeken.
Het weer was s morgens bij het hotel nog bewolkt maar hoe verder de dag vorderde hoe blauwer de lucht en warmer. Dus een mooi vertrek uit Seattle. Lekker buiten op het dek genieten van het uitzicht en de plekken waar we waren geweest en nu langs vaarden. Mensen ontmoeten. Leuke gesprekken. En s avonds aanschuiven bij de late zitting voor het diner. Rond die tijd zaten we tussen port Angeles en Victoria.